Sunday, November 2, 2008

感恩!感恩!

儿童节、生活技能日及综合大露营,一连三个活动都一起进行完毕。这些活动能顺利进行,多亏老师们的精心策划与合作,这再次印证了团队的重要。我衷心感谢董家协的支持与配合及老师们的付出。我也要感谢热心家长们出钱出力,你们的互动让我们把活动办得更好,更成功。感恩!感恩!
老师们,虽然我们都辛苦了,但能让培养学生,在他们的小学生涯增添许多灿烂色彩,留下美丽回忆,我觉得再辛苦也值得,不是吗?

3 comments:

Teo said...

我越来越觉得培养的老师很有料。一天搞三项活动,儿童节、生活技能日及综合大露营。而且每项活动都似模似样。我相信麻坡没有第二间华小敢这样玩吧!色水吧!这叫把长痛换为短痛。

Cool said...

I'm agree that.Maybe we are not the best but we are among the best.

Just always remind yourselves"What Is Your Early Aim To Be A Teacher?"
:-)

Young Guy: Cool~~~

fergie_devils said...

Once a scout, always a scout. That is the 1st thing that i learn when i was a 10bmg scout back in 1992. By the moment, i really enjoy scouting... even i was punished on every scouting.. maybe because i am a naughty scout.. hahaha....
Now, i am totally aggreed with what TEO said...there is no other school can held 3 programmes within 24 hours.
That show how strong we are.